Haber

Biden abur cubur şirketlerine kızgın: Artık paketlerde daha az cips var

Dün gece ABD’de düzenlenen Super Bowl öncesinde bir video paylaşan Başkan Joe Biden, şirketleri ‘küçülme’ konusunda uyardı. Fiyatları sabit tutan firmaların ürünleri küçülttüğünü veya paket içeriğini azalttığını belirten Biden, “Maç için atıştırmalık alırken bir şey fark etmiş olabilirsiniz: Spor içeceği şişeleri daha küçük, cips paketinde daha az cips var ama senden hala aynı ücreti alıyorlar.”

“Amerikalıların aptal muamelesi görmekten bıktığını” belirten Biden, şirketlere “buna bir son vermeleri” çağrısında bulundu. Şirket ismi kullanmayan Biden, Doritos, Breyers ve Tostitos gibi markaların imajında ​​boy gösterdi.

Biden’ın açıklamasının ardından konuşan Tüketici Markaları Derneği Başkanı ve CEO’su David Chavern, “Başkanın, yönetimi sırasında devam eden enflasyondan dikkatleri başka yöne çekmesi gerektiğini takdir ediyoruz.” Chavern ayrıca tüketicilere fayda sağlayacak gerçek çözümler üzerinde Biden ile çalışmak istediğini de sözlerine ekledi.

‘Shrinkflasyon’ kelimesi, İngilizce’de ‘küçülmek’ anlamına gelen ‘shrink’ ve ‘inflation’ kelimelerinin birleşiminden oluşmaktadır.

(DIŞ HABER SERVİSİ)

cifteler-ajans.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu